O BNG do Saviñao reclama que se cubra a praza de traballador/a social concedida ao abeiro do plan concertado.

servicios-sociais

Levamos unha temporada no Saviñao cos Servizos Sociais con atención ao público só un dia ou dous á semana. Un concello coa poboación tan envellecida como a do Saviñao non pode permitirse ter os Servizos Sociais parados. O volumen de traballo, a burocratización dos procedementos, etc fai necesario este reforzo.

A Xunta de Galiza publicou o 14 de febreiro, no consello da Xunta que lle concedera ao Saviñao o finanzamento para contratar un traballador ou traballadora social, hai dous meses disto e desde o Concello do Saviñao ainda non se iniciaron os trámites para poder contratar a ninguén.

A concelleira do BNG, Antía Nieves,  asegurou “Desde o BNG reclamamos que se inicie inmediatamente o procedemento para poder contratar un traballador ou traballadora social que reforce os Servizos Sociais do Saviñao, porque cunha poboación tan envellecida que carece de servizos como centro de día, de residencia, e donde hai máis de 161 usuarios do SAF non pode estar coa atención ao público desatendida”