Novas
O BNG do Saviñao propón no Pleno melloras para o contrato de recollida do lixo e limpeza

Todos os veráns temos a mesma problemática co servizo de recollida de lixo e limpeza viaria: falta de limpeza, prazas e parques cheos de lixo, contentores cheos a rebosar durante días, contentores rotos...

Por todo esto o BNG do Saviñao propón as seguintes alternativas á hora de negociar o próximo contrato do lixo no ano 2019

Que se contemple o baldeo e limpeza das beirarrúas para o próximo contrato do lixo .

Que se contemple o aumento da periodicidade da recollida do lixo no rural nos meses de verán.

Que se mellore e renove a dotación de contentores en todo o Concello.

Ler nova
O BNG DO SAVIÑAO DEMANDA QUE SE CUBRA A PRAZA DA PEDIATRA DO CENTRO DE SAUDE DE ESCAIRÓN

Na actualidade, a pediatra adscrita ao Centro de Saúde de Escairón ven de coller unha baixa de maternidade, polo que calculamos non se reincorporará ata finais de 2018.
A praza non foi cuberta por ningún outro profesional, polo que neste momento máis de 200 nenos e nenas do Saviñao carecen dunha cobertura necesaria para o seu desenrolo, o que ocasionará ter que acudir ao Centro de Saúde de Monforte, xa de por si masificado,  ou aos médicos de cabeceira que lles correspondan ás familias.
Desde o BNG do Saviñao cremos que son intolerábeis a falta de medios e de recursos sanitarios que se están a producir, polo que lle demandamos á Consellaría de Sanidade e ao Servizo Galego de Saúde que cubra a praza de pediatría do Centro de Saúde de Escairón no menor tempo posible, para garantizar o dereito a unha atención sanitaria imprescindible para os nenos e nenas do Saviñao.

Ler nova