O voto ao BNG é o voto útil en Galiza

"Hai que votar a quen te defende, hai que votar a quen te representa"

O pasado mércores celebrouse o mítin no Auditorio Municipal de Escairón. Ante un auditorio co aforo completo interviron Antía Nieves, e os candidatos ao Congreso e ao Senado Mar Pérez Fra  e Cosme Pombo.
Quedounos claro que si Galiza ten voz na política estatal é através do BNG “porque cantos asuntos afectan ao noso pobo estiveron presentes por boca do BNG”.
Achégase o momento de decidir. Ou o continuismo dos recortes ou o cambio de rumbo. Ou continuar pola vía do axuste duro do gasto público -coas inevitábeis secuelas de máis paro e máis crise- ou mudar a orientación das políticas públicas para pór o acento na criación de emprego e na reactivación da economía. Ou PP ou BNG. Ou ir aínda máis á dereita ou concentrar o voto “galego e de esquerdas” no Bloque Nacionalista Galego.
Protagonismo do sector público, reforma fiscal integral, redución dos gastos burocráticos, impulso aos servizos sociais, vitais non só para protexer aos máis castigados pola crise, senón tamén para impulsar a economía e criar emprego. “Estas son algunhas das propostas alternativas do BNG. Niso estamos a centrar a campaña, en divulgar propostas que dan corpo á nosa alternativa”
Non é desde logo o momento nin de resignarse nin de ficar pasivo frente ao previsíbel avanzo da dereita centralista no Estado. “Galiza ten que gañar peso na política estatal e iso só pode vir da man do Bloque Nacionalista Galego. Catalunya e Euskadi presumibelmente van incrementar a súa forza e iso vainos colocar nunha mellor situación para saír da crise. Galiza ten que tomar nota e actuar en consecuencia

O voto ao BNG é o voto útil en Galiza