En pé por Galiza! Soberanía, democracia e dereitos

O BNG quere converter a celebración do Día a Patria nunha “demostración de forza” para garantir a presenza de Galiza no debate soberanista aberto no Estado, non só como unha aspiración política senón tamén como a mellor ferramenta para resolver os problemas reais da cidadanía galega.

“Facemos un chamamento a todo o pobo galego para que asista masivamente a manifestación do Día da Patria, que neste ano 2014 ten que converterse nunha auténtica demostración de forza de que Galiza vai estar presente no debate aberto no Estado español en relación co recoñecemento dos dereitos nacionais dos pobos que o compoñen”, explicou o secretario de Organización, Bieito Lobeira.
“Reclamar o dereito a decidir de Galiza non é só unha aspiración política é unha necesidade para combater do mellor xeito o desemprego, a explotación no posto de traballo, a emigración, o empobrecemento, a situación de miseria que se da no país, os dramas humanos que padecen milleiros de galegos e galegas. Para iso fai falla soberanía, é a mellor arma que temos para enfrontar desde Galiza estes problemas da sociedade”, argumentou.
Ante a submisión de Feijóo a estratexia recentralizadora de Madrid, o Bloque quere encher a Quintana. “Que Galiza conte dependerá tamén da capacidade de presión social do noso país nunha cita como a do 25 de xullo”, alega Lobeira.
En pé por Galiza! Soberanía, democracia e dereitos, lema da campaña do Día da Patria, que terá como acto central a manifestación que desde fai 30 anos se celebra en Santiago desde a Alameda compostelá ata a Praza da Quintana, coas intervencións do secretario de organización de Galiza Nova, Alberte Mera, e do portavoz nacional, Xavier Vence.
CAMPAÑA DIA PATRIA 2014“En pé para reivindicar os nosos dereitos: dereito social, dereito a unha xustiza gratuíta e cercana ao pobo, dereito a servizos públicos de calidade, dereito a poder defender a nosa lingua e cultura”, explicaba a secretaria de Imaxe e Campañas, Montse Prado.
Prado apelou aos “miles e miles de galegos e galegas que non están dispostos a renderse, a tirar a toalla” a mobilizarse para evitar que Galiza “pase a segunda división” ante o desleixo do presidente da Xunta co país.
Á manifestación do 25 de Xullo asistirán delegacións das organizacións políticas máis representativas das nacións sen estado en Europa: ERC, CUP, Aralar, EA, Sortu, BNV, PSM-EN, Chunta Aragonesista, Alternativa Nacionalista Canaria, Alianza Libre Europa (ALE), Partido Nacionalista Escocés, Plaid Cyrum de Gales, Partido da Nación Corsa, entre outros.
Dentro da campaña do Día da Patria, a cita do Festigal, actos festivos e reivindicativos en diferentes comarcas do país, e a distribución de miles de bandeiras da patria en distintos formatos, convidando a penduralas nas casas ou lucilas no coche para visibilizar “o orgullo de ser galegos e galegas”.

En pé por Galiza! Soberanía, democracia e dereitos