A mocidade decide. Rebótate e vota BNG!

Como saberás, o vindeiro 21 de outubro celébranse Eleccións Galegas. Alberto Núñez Feijóo viuse obrigado a adiantar as eleccións polos intereses electoralistas do PP. Preferiron convocar, antes de anunciar os brutais recortes contra a maioría da poboación que lle supoñan perder a maioría. Non podemos permitir que sigan a gobernar os mesmos que nos rouban o noso futuro, condenándonos ao desemprego e ameazándonos con máis recortes, mentres favorecen a banqueiros e especuladores. É a hora de contestarlles co noso voto.

Temos que botar fóra o goberno que expulsou 60.000 moz@s galeg@s á emigración, que nos condena a máis dun 40% de desemprego xuvenil en Galiza, que sobe as taxas universitarias, que recorta as axudas ao estudo e 2.500 profesor@s, que pretende volvernos ao pasado penalizando o aborto, que considera accesoria a prevención de accidentes e suprimiu o Noitebús e que manipula e mente nos medios de comunicación para perpetuarse no poder.

Desde Galiza Nova, organización xuvenil do BNG, cremos que é o momento de apostar por un cambio de goberno que supoña un cambio real de políticas. Precisamos un goberno que poña a Galiza a producir, desenvolvendo a nosa capacidade económica para xerar emprego de calidade. Temos dereito a traballar na nosa terra. Precisamos un goberno insubmiso aos recortes, que blinde os servizos públicos. Precisamos  ter soberanía para poder decidir, para que exista democracia real, para gobernar nós a nosa terra.

Non deixes que decidan por ti o futuro de Galiza. O vindeiro 21 de outubro participa destas Eleccións e dálle máis forza ao BNG. Rebótate! Vota BNG

A mocidade decide. Rebótate e vota BNG!