Para facerlles frente, gobernemos nós a nosa terra!

Chegaron as eleicións. E, coma cada vez que hai cita coas urnas, as comparecencias dividiranse en balances e promesas. Presumen no Partido Popular de que son moi austeros nesta época de crise, de que somos a autonomía que menos gasta, a que cumple o déficit..

Pero os vecinos e as veciñas do Saviñao coñecemos a realidade que nos toca vivir, nós sufrimos tres gobernos do Partido Popular: o municipal, o autonómico e o estatal.

Coñecemos ben as políticas que aplican: aumentaron os impostos, baixáronlle o soldo aos traballadores públicos, aumentaron as retencións do IRPF, agora temos que pagar os medicamentos, os libros de texto, aumentaron o recibo da auga, o prezo da gardería, o recibo da contribución, etc, esos son os recortes para o pobo, porque no Saviñao duplicáronse as decicacións exclusivas e agora 4 concelleiros do PP cobran do Concello. Esa é a súa austeridade!

En tres anos e medio Feijoo fixo retroceder a Galiza 10 anos, agora Galiza ten menos benestar, menos democracia e menos autogoberno. O goberno de Feijoo foi o goberno do paro e dos recortes sociais.

O BNG é unha forza sólida e solvente, con capacidade demostrada na defensa de Galiza e de políticas de esquerda tanto nas institucións como na rúa.

Galiza precisa un proxecto nacional para reorientar as súas políticas: hai que por a Galiza a producir, protexer os servizos públicos e avanzar en democracia e soberanía.

Votar ao PP é lexetimar os seus plans: máis recortes para os máis débiles.

O 21 de outubro é o momento de plantarlles cara a estas políticas inxustas, é o momento de cambiar as cousas. O 21 de outubro VOTA BNG. EN BLOQUE PODEMOS!

Para facerlles frente, gobernemos nós a nosa terra!